maandag 17 januari 2011

I am UNE

Wil je jezelf verwennen met een laat nieuwjaarskadootje?
koop dan een 100% mineral foundation van UNE!

Is een nieuwe generatie foundation bestaande uit gemicroniseerde minerale poeders die de huid verzorgen* en de teint egaliseren. Aanbrengen met Kabuki borstel.

Je vindt meer info over de UNE make-uplijn op http://www.unebeauty.com/.

Ik vond het een hele eer toen ik werd gevraagd om de trainingen te geven aan het personeel van Planet Parfum, Di en nu ook INNO (verkooppunten UNE).
Zo leerde ik deze fantastische producten kennen en ben ik nu al bijna anderhalf jaar (sinds lancering in Belgie!) ervaringsdeskundige.
In mijn trainingen aan kleurenconsulentes en visagisten laat ik de vrouwen in kwestie zich telkens maquilleren met hun eigen foundation op de ene helft van hun gelaat, de andere helft breng ik de 100% mineral foundation aan. Wat blijkt? Telkens verkiezen vrouwen de UNE 'kant', zonder uitzondering!
Boven hun eigen,vaak dure foundation (prijs UNE foundation is +/- 17 euro).

*heb ik in de praktijk zelf mogen ervaren: roodheid (rond neusvleugels) werd minder, de huid gaat weer 'stralen' als het ware! Overtuig jezelf!
Ik ben alvast fan van het eerste uur...bovendien zijn de formules voor 98 tot 100% van natuurlijke oorsprong, zonder parabenen, siliconen, kunstmatige kleurstoffen of parfums.
Zonder dierlijke grondstoffen en ecologisch vriendelijk verpakt met respect voor onze planeet!
Wat wil je nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten