zondag 4 maart 2012

LOTD; Made by me!

Total look!
Klaar voor het geven van een workshop stijl in een boetiek.
Mouwloos jacket   Zara Breda, vaak hebben ze in het buitenland een andere collectie.

Broek met bandplooien River Island
Bandplooien brengen extra volume op de heupen (ze maken ook plaats voor heupen), zorg ervoor dat je je schouders altijd in lijn brengt met je heupen zodat je een zandlopersilhouet creeert.
T-shirt met pofmouwen en ritsen Milton H Greene
Enkellaarsjes uit ponyhaar Breda, in Nederland vind je mooie schoenen.

Ik kocht deze aan halve prijs.
Heel mooi afgewerkt en een fantastische leest!


Kraagje Made by me
Ketting met strikje La Diva Mortsel


Armband uit palingleer Lolly Pop-upstore van LOUIE Brussels
http://www.louiebrussels.etsy.com/

Zilveren oorbel met het gekende 'blauwe oog' uit Turkije, made by me.
Gewoon een oogje eraan vastmaken en aan een hangertje hangen.
Als particulier kan je terecht bij Veritas, echte zilveren haakjes hebben ze er niet,
maar een goud of zilverkleurig exemplaar met alles wat erbijhoort kan je hier wel vinden.


Ik koos voor een asymmetrische 'look' en bracht langs de andere kant een zilveren
hamsahandje aan.
Dit alles kan je zelf doen met onze religieuze symbolen zoals een crucifix, met aan de andere
kant een Maria scapulier (blauwe medaillon met de afbeelding van Maria).

Deze vind je in kringloop- of tweedehandswinkels of in de Heilige Ritakerk
in Kontich (check openingsuren van het winkeltje online) of in jouw dorpskerk?

Bij een tante of oma die naar Lourdes is geweest?
Of op http://www.bedevaartweb.com/

Veel DIY fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten