maandag 27 augustus 2012

Ready to wear or not?



Tijdens het doorbladeren van de Vogue, maak ik me 1 grote bedenking,
als altijd...in hoeverre is de ready-to-wear,
ready to wear?

Laat ons alvast beginnen met een echte ready-to-wear,
van Chloe.

Een van de trends komende winter: een losse trui boven een rok.
 
Van alle versies die ik gezien heb, vond ik deze van Chloe de
mooiste.

Een andere draagbare look is degene die Oscar de la Renta creeerde.
 
Een ode aan het vrouwelijke lichaam, de taille wordt
in de kijker gezet, borduursels en zwierige stoffen,
dit seizoen wordt een feest!

Definitely ready to wear!
We kunnen onze kanten jurkjes van vorige seizoenen weer bovenhalen,
evenals onze kniekousen...


Geen verrassingen bij Tommy Hilfinger.
Stelt zijn trouwe fans niet teleur.


Als je van prints houdt, moet je bij Miu Miu zijn.
De laarsjes vind ik persoonlijk minder ready to wear.

Dit is het campagnebeeld van Alexander Mc Queen.

Kondigt alvast een fleurige, roze winter aan.

Ook al hou ik van meer dan 'a little bit of fluff',
deze Mulberry coat is een beetje teveel van het goede.

Benieuwd wie zich hieraan waagt.

Enkel oppassen tijdens het jachtseizoen!

Vooral de handtassen van Prada zijn ready to wear.
Voor de schoenen pas ik.

Zwart leder van top tot teen bij Valentino.
I love the clutch!
 
Dat Marc Jacobs alles groots ziet is al lang een nieuws meer,
maar of deze hoeden een succes worden,
betwijfel ik sterk.

In de komende posts ga ik samen met jullie dieper in op de trends.

De pro's en de cons, how to wear,
easy DIY's as usual and lots of other stuff.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten