dinsdag 23 oktober 2012

Take a walk on the wild side


Wat trok ik aan om naar een klant te gaan die om een wardrobeplanning vroeg?

Het fushia kleedje is van C&A (zomersolden aan 70% korting) en komt eigenlijk
van de zwangerschapsafdeling.
Met een zwarte ceintuur erin, merk je er niets van.
Het jurkje is ongelooflijk zacht en heeft een belangrijk voordeel als je effe in
de wagen moet zitten; het kreukt niet.
Fake bonten jasje - JEFF (een van de vorige seizoenen, maar nu vind je deze overal wel)
De handtas komt van bij Zara (dit seizoen) en kost aanzienlijk minder dan
je zou denken.



Total look.
Ik koos dan toch voor een andere handtas, vandaar 'take a look on the wild side'.
Ik hou van contrasten, je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat je dit ongestoord kan doen
dit seizoen.

Dit seizoen kan trouwens alles.

Handtas 3-in-1 bij ELFY
Lakleren pumps - Frida


De welbekende ketting van Anne Zellien met opbeurende tekst.
'Le Paradis c'est ici', opdat we dit vooral niet zouden vergeten...

Een stevige ceintuur met strik van Sportmax, eentje dat op zijn plaats blijft zitten
zodat je 'm niet de hele tijd moet terugdraaien.

Accessoires; horloge geleend van dochter,geweven armbandje dat je kan dragen als
ketting ook (kocht ik in de Bijenkorf vorige zomer), ring New Look
(niet alles wat blinkt is goud).

Baarle-Hertog (waar mijn klant woonde) is een Belgische gemeente die deel uitmaakt van de
provincie Antwerpen.
Ligt deels binnen Nederlandse provincie Noord-Brabant.
Met als gevolg heel grappige toestanden...
De ene kant van de straat is Belgie, de overkant Nederland.

Op de terugweg kon ik het niet laten om af en toe te stoppen om een foto te nemen
langs de kant van de weg.


Deze Elvis Presley Boulevard leidde naar een erf...

Geniet nog van de zonnige herfstdagen,


X

2 opmerkingen:

  1. baarle hertog, brings back memories... ( ik had daar ooit schoonfamilie wonen ;) ) Al dat fuchia doet me er aan denken dat ik je nog een mail moet sturen over fuchia oorstekertjes ;) Die kleur staat je wel goed trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je,is een van mijn lievelingskleuren van het moment.Ik kijk uit naar je antwoord ivm de fuschia oorstekertjes...

      Verwijderen