dinsdag 2 juli 2013

Be Inspired by my LOTD: Code Blue



Voor de 50e huwelijksverjaardag van mijn schoonouders koos ik dit blauwe ensemble uit.
Vermits blauw de kleur van standvastigheid is...or because I'm feeling blue, in a good sense?
Ik ben helemaal verliefd op mijn blauwe sjaal van Zara (nu aan 17 euro, ik kocht 'm eerder dit seizoen).
Gecombineerd met de ruitenbroek a la Dries Van Noten, maar mijn 'echte Dries Van Noten' outfit hebben jullie nog tegoed.

Blauwe blazer (WE 2j terug), blauwe enkellaarsjes (winter vorig jaar), broek (JBC dit seizoen)






Linnen blauw truitje met korte mouwen JBC, donkerblauw vestje met parels is van H&M van een paar seizoenen terug.



Accessoires: handtas met geweven voorkant (heb ik al zolang), de vierkantjes matchen perfect met de ruiten in de broek.

Mijn stempelring komt uit Marrakesh en zou een berberjuweel zijn, maar dat weet je nooit zeker.
Juweel met een of andere Chinese knoop heb ik gekregen van een vriendin.
Heb je gemerkt dat er 2 vogelsoorten in voorkomen?

Nailpolish: The boy next door and Let's get lost, beiden van Essence uit de Colour and go collectie (zooo goed, mooie finish en droogt snel).

Blauw is het helemaal dit seizoen, zowel in de mode als in make-up en dan in oogschaduw
als in nagellak.



                                                      So get lost girls!



                                                                   X
                                                                   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten