maandag 26 september 2011

Fashion meets Interior

Dat was gisteren het motto op het Lifestyle Luxury Event dat ik een tijdje terug aankondigde.
Een damesboetiek, een herenmodezaak en een interieurzaak sloegen de handen in elkaar
en organiseerden een mooi event dat doorging op een zonnige zondagnamiddag.

Mijn taak; het mee uitkiezen van de verschillende silhouetten die de modellen zouden dragen.
En hun make up verzorgen.
Maar bovenal meegenieten...

Put on your pink shoes and dance...
In een prachtige tuin, let op de strobalen met de fake furs.
Een leuk idee voor thuis; op de vijver of in een vaas, rozen (of andere bloemen) in een wijnblad prikken
zodat deze blijven drijven.

De modellen van dienst defileerden door het publiek en voor een keer niet op een catwalk.

Accessoires maken de outfit kompleet.
Roze Icewatch geleend van mijn dochter, evenals de roze decenarios.

Een klein kadootje dat ik na afloop kreeg van mijn man; een armband met een zilveren engelenvleugeltje.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik een hele goede bewaarengel heb...
En dit zal me eraan herinneren om hem of haar op tijd te bedanken.
Thx Love!

PS Kleur van het armbandje : noir irise...de collecties A/W 2011 zijn doorspekt met zilver, je zou bijna
denken dat het de eindejaarskollectie is.
Feest dus en vanaf nu iedere dag!
Wat kunnen we nog meer wensen?
De kanten clutch met striksluiting komt van Passion for Fashion (zomer)
en de armband met Swarovskiletters (I love You) kreeg ik van een hele goede vriendin.

De clutch past goed bij mijn schoenen, die je hier niet te zien krijgt.
Schoenen en handtas bij elkaar laten passen is opnieuw de trend.


Wij toosten op al 'onze' lezers, op jullie gezondheid en succes!

Roze kleedje   Happy 13   had ik ook aan op de kommunie van mijn dochter.
In de winter draag ik dit met zwarte opaques panty's en pumps of laarzen en
een zwarte ceintuur.
Ik kreeg al veel komplimentjes over dit kleedje, het heeft de perfecte snit en was nog niet eens zo duur.

Met dank aan Annick voor het nemen van bovenstaande foto!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten