dinsdag 4 oktober 2011

Bright eyes

Sinds 1 jaar draag ik nu dagelijks een bril, de hele dag.
En bijna even lang ben ik op zoek naar DE manier om deze netjes te houden.
Ik heb overal brildragers aangesproken, opticiens uiteraard, maar niemand kwam met
de perfecte oplossing.

Tot ik een week geleden in het Kruidvat deze brilpoetsdoekjes vond.
Ik had de hoop al opgegeven, maar omdat zo'n doekje nog geen 70 eurocent kost, nam ik het mee.
Maar ook hier geldt, het moet niet duur zijn om goed te zijn.

En tot mijn grote verbazing werkt het ongelooflijk goed.
Geen strepen meer, geen vingerafdrukken.
Met een vuile bril op maak je sowieso geen goede indruk, wat voor mij als imagoconsulente
helemaal niet kan als ik bij een klant aankom.

Dus dit bericht draag ik op aan alle brildragers.
Uiteindelijk zijn dat er veel want bijna iedereen draagt wel een zonnebril.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten