zaterdag 8 oktober 2011

LOTD; Working girl


Zaterdag, maandag, woensdag...zelfstandigen werken altijd!
Dat is zo als je van je passie je beroep maakt.
En dat betekent ook dat je er op een andere dag wel eens een zaterdag van kan maken.

Op dus naar een belangrijke en hopelijk toekomstige klant.
En wat trek je aan als je toch even moet stappen in dit verschrikkelijke weer?
Blij dat ik volgende week even naar de zon kan.

Naar Marrakesh, met een klant weliswaar en met een aantal ontwerpen in het hoofd
waar elke vrouw wat aan zou moeten hebben.
Spannend dus, jullie horen er later wel meer over.

Terug naar vanmorgen.
Ik koos voor een taupekleurig kanten jurkje met boots en
een jasje vol bloemen.
De zwarte sjaal is een cape, die ik in een (zachte) regenbui 
over mijn hoofd kan trekken.
Maar geen zachte buien vandaag,
dus werd het de paraplu.


Hierbij horen bovenstaande accessoires.
Zelfgemaakte oorbellen van halfedelsteen, de pareltjes recupereerde ik van
een ketting die ik niet meer draag.
Zilveren hangers van ZAHIA.

Ring in dezelfde halfedelsteen als oorbellen had ik al langer.
Gekocht bij La Diva in Mortsel.

Denk eraan, als je bij La Diva iets koopt uit de winterkollektie en
mijn naam en blog vermeld, krijg je 5% korting op je aankoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten