maandag 26 december 2011

LOTD; Granny chic

Kraagje   ZARA
Top   Object, 1 van mijn favoriete brands, basics met een twist
Chino   River Island
Shoes   Shick (gekocht in Breda)

Ring uit Muranoglas   kado van vorig jaar onder de kerstboom (alweer van de man van m'n leven)
Hanger   Veritas net gekocht, vind ik zo mooi. Ik hou van herten, deze doen me terugdenken
aan de vakanties uit mijn jeugd die we steevast doorbrachten in de Ardennen.
De tekening oogt heel fragiel, je zou nooit verwachten dit bij Veritas te vinden.



I love this handbag.
Zo mooi, zo handig en niet meer alleen (wahaha).
Ontwerper is Marc Labat. Je kan deze ook kopen via z'n website.
Dankzij de ritsen aan de zijkant kan je heel makkelijk bij wat je aan het zoeken bent.
Zo win je een aantal seconden per dag.
De ronde studs geven een zekere 'cool' aan deze handtas.
Jasje   WOLF by Sofie Claes
Sjaal   Essentiel

Het jasje zit als gegoten.
Sofie Claes kent het vrouwelijke lichaam als geen ander.
Bovendien handmade in Belgie.

Ik wil nog wel even dit zeggen:
Ik heb enige schroom moeten overwinnen om deze blog te starten.
Ik hou helemaal niet van op de foto te gaan,
verder zelfs, ik heb er een hekel aan.
Maar wil ik jullie inspireren en dingen overbrengen,
moet ik wel.
Dus denk nu niet dat ik mezelf een (top)model vind.
Ik wil gewoon de kennis die ik de afgelopen 2 decennia heb opgedaan,
doorgeven.
Nu maar hopen dat mijn dochter snel groot wordt.
Of toch maar niet...

Mijn oudste vriend, helemaal into Christmasfashion.

Enkele 'Christmasimpressions' uit de thuis waar we waren uitgenodigd voor een Christmasbrunch.
Een kerstboom uit een boek van Charles Dickins, met mondgeblazen kerstballen
uit muranoglas.
Ik waan me in een sprookjeswereld.

Een detail van de prachtigste kersttafel die ik ooit zag!
Met echte Val St Lambert glazen en Villeroy & Boch servies.
De decobollen die je hier ziet, werden gebruikt in plaats van de traditionele kerstballen.
Een andere oudste vriend van mij (niet in levensjaren Gilles)
spaart deze al heel het leven dat ik 'm ken.
Zijn man kwam op het idee om deze als tafeldecoratie te gebruiken,
good job Jan!

En dan hier het hoogtepunt van de brunch; een zelfgemaakte kerstcake met bijhorende sterretjes.
En die proefde zoals ie d'eruitziet.
Zaaalig Gilles.

Dank je lieve mannen, voor de enorme gastvrijheid die er van jullie uitgaat.
Jullie zijn schatjes, ik kom zeker mijn belofte om vaker langs te komen na.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten