dinsdag 25 september 2012

LOTS; Looks on the street


Ziehier de jeugd van tegenwoordig.
Ik reed voorbij en de tas gemaakt uit 'lipjes' van cola- (of ander fris) blikjes
trok mijn aandacht.
Deze staat al lang op mijn lijstje,
maar daar staat zowiezo veel op.
Je kan 'm in de stad kopen maar ik wou eens weten waar zij 'm gekocht had.
Dus, stoppen en vragen.

En ziehier de 'piece de resistance'.
Zij werkte hier acht maanden aan en het kostte haar letterlijk bloed.


Een riem met studs zorgt ervoor dat de tas aan de schouder kan hangen.
De achterkant van de tas is gemaakt uit een stuk jas.
Ongelooflijk knap gedaan.
Vijfde humaniora Kunst, dat beloofd voor later.

Hierboven een mooie 'kleuterjuf'.
Haar laarsjes springen in 't oog.
De tas komt van H&M, de laarsjes van Berschka.
De lange zijwaartse haarvlecht past perfect bij haar stijl.
 
Dit soort laarsjes zie je wel vaker dit seizoen, maar deze vind ik bijzonder.
De kleurencombinaties zijn heel geslaagd.


Deze mama en dochter liep ik tegen het lijf bij H&M in Wijnegem shoppingcentrrum.
Blijkbaar waren ook zij op zoek naar nieuwe kledij voor dochterlief, net als wij.
Ik vind de stijl van zowel mama als dochter top.
Waar ze het kakikleurige topje met studs kocht wou ik wel weten.
Dat bleek bij Cafe au Lait te zijn.
En eigenlijk ook van de dochter, handig als je dochter dezelfde maat en smaak heeft.
De rok komt van Zara, die heb ik dan gemist deze zomer,jammer.
Evenals de sandaaltjes, met studs.
Ik ben helemaal weg van de handtas (Zadig en Voltaire),
ook deze staat op mijn lijstje...

We botsten op elkaar ter hoogte van dit (fake) bontjasje.
Ik kocht het, je kan dit echt overal mee kombineren; met een kleedje,
een (lange) rok, eender welk soort broek.
Voor een lekker warme rug in de winter.


De ketting komt van Topshop, zelf in Londen geshopt.
Heel eenvoudig en sweet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten