woensdag 12 september 2012

Trend : Go Neon!

Een zomertrend die de winter haalt, overal zie je de fluokleuren verschijnen.

Daar kan je absoluut niet changrijnig om zijn,

wel integendeel.

Deze groen, oranje, geel en roze fluokleuren gaan je winterdips (door gebrek

aan zonlicht) als sneeuw voor de zon doen verdwijnen
Tijdens een scoutingrush door de stad trok de etalage van access,

nationale straat 75, mijn aandacht.

Dat doe access anders ook hoor.

Ben je geinteresseerd in catchy accessoires zijnde sjaals, handtassen,

kettingen, ringen,...,this is the place to be.

Voor ieders budget.


Wie wil deze Ipadcase nu niet?
Ik verkies de roze, jammergenoeg werd mijn Ipad na slechts 1 maand
gestolen.
Opnieuw sparen dus!

Ik vond deze ring geweldig!
Jammergenoeg net iets te groot.
Het kruisje aan de roze fluoketting pastte me wel.
Mooi op een eenvoudig silhouet.

Aan dezelfde kant van de straat, met je rug naar het modemuseum,
vind je een paar huizen verder Jutka en Riska.
Altijd spannend om binnen te stappen.
Heel veel (betaalbare) en unieke accessoires en prachtige
(vintage)kledij (vaak iets minder betaalbaar).

Als je van rollerbladen houdt...
Zelfs de ballerina en het witte paard houden van fluo,
waar is de prins trouwens?

I'm totally in to neon pink!
De ketting is van de Antwerpse ontwerpster Karin Nunez de Fleurquin.
Een van mijn favorieten.
Ga ook daar zeker eens een kijkje nemen
als je op zoek bent naar aparte accessoires.
Alsof een sprookjeswereld opengaat...
Bovendien staat de ontwerpster zelf in de winkel,
een hele lieve en gepassioneerde vrouw
die je met plezier verderhelpt in je zoektocht.

Sjaal H&M nu in de winkel, heerlijk zacht en warm en lang
Jasje ZARA vorig seizoen
Jasje met pailleten nu bij H&M
Roze marcel ook van H&M zomer

HTT in fluo pink.
Getemperd door het beige, maar voor mij een geslaagde kleurencombi.

Broek H&M zomer
Sandalen Marrakesh (koopje want kosten nl 100 euro en ik kreeg ze
aan 70% korting)
Goede koop want volgende zomer heb ik weer fluo gespot!

On my nails: Lights van ESSIE

Hand van Fetma armband, gekocht in Marrakesh (in de Kasba, Berbergedeelte) uiteraard.
Handbewerkt door Berbers.
De XXL topcoat van Essence is echt een topper,
sorry ESSIE maar veel beter dan je 'no chips ahead'.
Met deze XXL editie van Essence heb je ECHT geen chips ahead!

Parfum Perfumed Oil van Love in White van Creed
Aangeraden door de 'neus' van YOUR;
Wim Janssens.
In een van de volgende posts volgt een interview
en een wandeling langs de meest besproken geuren.


Zelfs neon lipstick, teint unique van L'Oreal.

Je krijgt je eigen kleur 'roze',

als een gloss maar dan eentje die je eigen pigmentatie versterkt.


Have a 'pink' day!



X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten