dinsdag 5 februari 2013

Be Inspired (LOTD); Pretty in Pastel and Spikes

Dit brochespeldje vermeldde ik gisteren in mijn blogpost.
Ik dacht, verkeerdelijk, dat het van Oh Deer was.

Rechtzetting vandaag; het is van Dear Deer!
Hetgene ik zelf maakte zie je hier ook op de foto.

Dat pastels de zomer kleuren weet iedereen ondertussen al wel.
Ik kocht deze handtas bij Zara (onder de 30 euro!) en stelde vast dat spikes nog steeds
on trend zijn.
Hier heb je drie trends in 1 silhouet gecombineerd (net als in de handtas);
snakeskin, pastel & spikes!
Cool toch?
Het 'zoete' van de pastekleur wordt ietsje stoerder door de combinatie met spikes
en snakeskin.
Helemaal mijn ding.

Ik heb mijn quotum handtassen voor de zomer al binnengehaald!
Deze vond ik bij Just a Shoe.
Hetzelfde principe, net iets groter van formaat.

Broek   C&A (sales)
Enkellaarsjes   Essentiel (old sales)
Roze trui met sequins   H&M (presales)
Jasje   Zara (niet nieuw)
Ketting met halfedelstenen   Chine (wat mis ik dit unieke merk)


In volle ornaat!

Niet te dichtbij komen ook al zie ik er lief uit.


Evenveel plezier met het combineren van je 'oude' en nieuwe aankopen,


X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten