vrijdag 1 februari 2013

Een nagelnieuwe trend!

Nog nooit was nagellak zo'n It-item als de laatste jaren.
Sinds 2009, toen Chanel hun modellen de catwalk opstuurde met jadegroene nagels,
passend bij hun tweedjasjes, is nagels lakken een hit.
Het weerspiegelt je mood en wie je bent en zegt iets over je stijl.
En dat voor geen geld!

Ik postte een paar dagen terug over de metallic trend,
uiteraard wordt deze ook doorgetrokken naar accessoires en nagellak.



Ik was al een tijdje op zoek naar wat ik de coolste nagellaktrend allertijden vind;
de zilveren 'spiegel'nagellak.
Ik vond 'm in de vorm van stickers voor op je nagels bij Flormar,
een Turks cosmeticabedrijf dat sinds kort ook in Belgie te vinden is.
Wereldwijd naar het schijnt een bekende,
maar ik kende het merk niet.

Dergelijk resultaat is bijna niet te verkrijgen met nagellak.
Omdat het erg 'glinstert', zou het ieder 'foutje' of ribbeltje in je nagels uitvergroten.
Dan zou je eerst een ridgefiller moeten gebruiken...

Ik ben echt blij met mijn vondst,
jammergenoeg kan ik jullie geen total look tonen
vermits ik voor morgen een andere stijl op het oog had.
Enkel het pinkje zegt echter genoeg.
Wel een topcoat over aanbrengen!


Een totaal andere look verkrijg je met de nieuwe nagellakjes van UNE.
De eerste nagellak waar de ingredienten voor 72 tot 85% van natuurlijke oorsprong zijn!
Dat is een primeur.
Beschikbaar in de winkels vanaf 18 maart.

Ik kan je verzekeren, ze zijn uniek.
Unieke ingredienten, unieke formules, uniek resultaat.
Ik ben superfan, alle pigmenten voor de kleur komen uit de natuur.
Het is de eerste 3-in-1 nagellak;
basis+kleur+glans.
Het borsteltje is subliem, ik lakte gisteren mijn nagels in de kleur
Calypso van Dior (het borsteltje is zeker ok),
maar de nagellak hield helemaal niet zolang.
Zelfs na een nacht slapen was ie al gechipt, of hoe zeg je dat?
Weer eens een bewijs dat duurder niet altijd beter is!

Het borsteltje van de UNE nagellak is een XXLborsteltje,
dat je ook terugvindt in de 1 Seconde nagellak van Bourjois.
Niet voor niets is hun logo;
Green pride,
nothing to hide.

So ladies,
go GREEN!

Francine, deze post draag ik aan jou op!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten