maandag 1 april 2013

Gestrikt!

Pasen en grote strikken worden nogal eens geassocieerd,
vandaar deze korte DIY.
Het is veel te mooi weer om lang binnen te zitten!

Ik kocht deze diadeem omwille van de mooie print.
Uiteindelijk deed ik 'm nooit aan,
misschien wel bang om als paasei aanzien te worden?

Dus haalde ik vandaag de strik van de diadeem met een decouvit,
een soort 'mesje' dat je bij Veritas vindt.

Omdat het paasmaandag is en Veritas gesloten is,
probeerde ik het met een gewone veiligheidsspeld.

Je kan in het gaatje van de speld (links op de foto) beginnen met de
veiligheidsspeld op de strik te naaien.
Daarna steek je je naald door het gaatje zoals je rechts op
de foto ziet.

Nu heb ik een multifunktionele strik.
Eentje om op de schouder van een cardigan, T-shirt of jasje te spelden.
Of als strik op een kraagje.
Op een ceintuur,
of op een diadeem.
Achteraan, op het midden van de rug van een jasje,
om dit te centreren,
op een hoed,
en ga zo maar door!

Geniet nog van het Paasweekend,



X

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk printje! Ik heb (had) ook een diadeem met een strikje die ik ondanks het geplaag van mijn vrienden droeg en ik denk 2 of 3 dagen geleden was ik er mee aan het prutsen en KNAK kapot :(
    Gelukkig dat ik hem ng niet weg heb gegooid want ik denk dat ik weet wat ik ermee ga doen... :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je er nu een oplossing voor hebt!
    Heb jij ook een blog?Ik ga eens kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Griet,
    Superleuk strikje! Echt mooi gemaakt.
    Geniet ervan.
    Met vele creatieve groetjes,
    Veritas

    BeantwoordenVerwijderen