zondag 28 april 2013

Suzi's Hungary Again!

Tijdens een van mijn laatste workshops kwam er een dame binnen met een nagellak die me
onmiddellijk opviel.
Aan het einde van de workshop kon ik het niet laten om haar te vragen
naar de naam van de nagellak die ze ophad.

Het bleek Suzi's Hungary Again! te zijn.

Een warme roze tint die in het oog springt.
Eentje dat ik nog nergens gezien heb,
ook al is mijn collectie nagellakjes ondertussen erg uitgebreid.
Er zit een subtiele zilveren shimmer in die je enkel kan waarnemen
in het daglicht.
De lak droogt met een glossy finish.
Je hebt toch 2 laagjes nodig,
maar zoals het O.P.I betaamt,
laat de lak zich mooi openstrijken.

Om deze 'Suzi' te bemachtigen moet je snel zijn.
In het Antwerpse kon ik 'm enkel nog in het Planet Parfumfiliaal
op de Meir vinden.
Vermits ie met de boot van Amerika komt,
duurt het effe eer ie hier is.

Voor een beetje Hollywoodglam moet je wat over hebben.

Wie zoekt,
zal vinden!



X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten