zaterdag 28 september 2013

Modehit AW 2013 word ook deze herfst/winter weer opgevoerd!


Wie herinnert zich deze sweater met tijgerkop van KENZO niet?
Bijna werd ie niet in omloop gebracht omdat men bij KENZO dacht dat er geen afzetmarkt
(of doelgroep) voor was!

Dit is high-end, de highstreet versies vonden we iets later terug, al dan niet geslaagd.


Hier is ie weer, maar dan iets herwerkt voor AW 2013.
Wat goed is mag herhaald worden, dacht men bij KENZO.


Ik vond deze t-shirt die ik bij WE kocht vorige winter ook erg geslaagd, ook al komt ie niet 
van bij KENZO.

Samen met mijn pauwblauwe cardigan, tevens van vorige winter (pauwblauw is de trendkleur voor dit seizoen, vind je terug op de eerste pagina van het trendbook van MC oktober), voor mij sowieso een hit...mode of niet.


Grrrauw!

Wil je bij je tijgertrui een bijpassend armbandje, dan vind je dat op mytheresa.com.
Of om een andere outfit op te smukken.


Dit zou de opvolger zijn van de tijgerkopsweater van KENZO!

Ik kijk uit naar de highstreetversies, jullie ook?





                                                 Haal jullie tijgers maar weer uit de kast,
                                                     wat goed is mag herhaald worden.





                                                                              X






Geen opmerkingen:

Een reactie posten