donderdag 12 september 2013

Produkt in de kijker: Mascara "3 in 1" van UNE, 3D zonder 3D bril


Wat maakt deze mascara zo uniek?

De 3D formule met 100% ! natuurlijke ingredienten krult de wimpers in 3 dimensies.

Het zijn de minerale pigmenten van ijzeroxide die voor de intense en diep zwarte kleur zorgen.
Carnaubawas zorgt voor de glans en een lange houdbaarheid, bijenwas voor het vormgeven van de wimpers.
Cacaoboter werkt voedend en beschermend, maakt elk ander wimperverzorgend produkt overbodig.
Xanthaangom maakt dat de mascara uitzonderlijk lang houdbaar is, wat vaak het probleem is 
bij biomascara's.

Volume, Verlengen, Krullen, deze biomascara doet het allemaal.
Snel en gemakkelijk aan te brengen, zonder klonters.
Verschillende lagen na elkaar, zo veel of zo weinig volume als jij wil!

Een niet onbelangrijk voordeel is dat deze 3 in 1 mascara gemakkelijk te verwijderen is,
wat helpt om de jeugdigheid ! van je oogcontouren te behouden.
Niet enkel voor vrouwen van een zekere leeftijdscategorie, maar ook voor jongeren.
Better safe than sorry!

Een slimme make-up trick: spray op de wimpers heel licht een nevel van mineraalwater
30 seconden voor het aanbrengen van de mascara.
Je wimpers zetten hierdoor uit en zijn nog makkelijker te verfraaien.


Jullie hebben door de jaren heen al wel begrepen dat ik helemaal verliefd ben op de UNE lijn.

Doordat ik deze als make-up artist mee mocht lanceren in Belgie, ken ik deze door en door.
Ik werk er dagelijks mee, voor mezelf in eerste instantie, maar ook in mijn workshopsw
waar veel vrouwen dolenthousiast zijn over het natuurlijke effect en het gemak in gebruik.
Dat de lijn het Ecocertlabel draag is mooi meegenomen.
Alles wat bio is, is goed voor ons en voor het milieu.

Mijn topfavoriet is de 100% minerale foundation zoals je die op bovenstaande foto ziet.
Iedereen die 'm aanraakt is verkocht!
Samen met de kabukikwast aangebracht verzorgt deze je huid en maakt 'm mooi egaal
op een natuurlijke manier... alsof er een voile over je huid is aangebracht.

Ik vergelijk 'm nog steeds met nieuw uitgebrachte foundations, maar heb er nog geen gevonden
die het efect van UNE kon overtreffen.
Recent wel eentje dat in de buurt komt (maar geen bio), binnenkort meer hierover.
Als je echt een vloeibare foundation verkiest dan...

TV werk, reclamecampagnes, videoclips, werk in de fotostudio,... UNE laat me nooit 
in de steek.

Bovendien zijn de prijzen ongelooflijk laag voor bioprodukten.
Net geen 17 euro voor de mascara als voor de foundation.
Met de foundation doe je 18 maanden, waanzinnig toch?

Ik ben nog niet op topsnelheid wat het bloggen betreft, maar dat zal niet lang meer duren.
Beloofd!




                                                          
                                                          

                                                                        X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten