vrijdag 22 april 2011

De maxidress

is een hit dit seizoen. Voor een 'chilly' avondje uit kan je deze kombineren met een leren jasje, dit maakt het geheel een beetje stoerder. Ik kocht deze een jaar of twee terug omdat het aangenaam is om dragen en je verschillende manieren en plaatsen hebt waar je ze (op) kan dragen. Aan zee over je bikini, slippers... in no time ben je klaar voor een terrasje!
Die avond droeg ik er turkooise klompen onder, kind of boho chic.
Het zelf gemaakte juweel van agaat maakt het geheel compleet.
Ik hou van de aparte kleurencombinatie.

Deze foto uit het Avant garde magazine van april/mei 2011 toont dat je de maxidress ook kan combineren met een colbert.
Om je maxidress het hele jaar door te dragen, kan je deze met een gebreid vest en leren laarzen
combineren.

Witte zijden jurk  -  Tommy Hilfiger collection  ( 582 euro! )
Huidkleurig colbert  -  Max Mara ( 390 euro! )

Ik ben ervan overtuigd dat jullie dat voor veel minder geld kunnen vinden.
Mijn silhouet kostte alvast veel minder.
Magazines zijn er om inspiratie op te doen, niet om de look te kopieren.
Een van mijn missies met deze blog, is vrouwen te tonen dat je met een kleiner budget er ook groots kan uitzien!

Dit is het juweel dat ik op de bovenste foto draag.
Drie agaatstenen aan elkaar rijgen, heel eenvoudig.
Ik koos voor een niet zo voor de hand liggende sluiting;  2 servet'ringen' die ik kocht bij de Casa in een kleur die heel goed samengaat met de turkoois gekleurde agaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten