donderdag 28 april 2011

TAS

Ben je op zoek naar een mooie (leren) handtas dan ben je bij TAS aan het goede adres!
Hier vind je tassen in alle kleuren en materialen aan een eerlijke prijs.
De eigenares staat al jaren in het vak en kent haar job door en door, zij helpt je graag verder (als je dat wil) , op een coole en relaxte manier.
Geen opdringerige verkoopspraatjes hier.

Je vindt hier ook aparte accessoires en sjaals aan ongelooflijke prijzen.
Ik moest het prijskaartje 2 keer lezen alvorens ik geloofde dat deze prachtige sjaals maar 15 euro kosten!
Ze zijn zo groot dat je ze als sarong kan dragen maar je draagt ze ook rond de hals of op tientallen andere manieren (als je dit wil weten maak gerust een afspraak : )
Ik kocht alvast de blauwe (uiterst rechtse paspop)!

Deze (strand)tas (of handtas) is heel zomers.
De bodem van de tas lijkt erg op de zolen van espadrilles.
Deze zijn er in verschillende kleuren en maten.

Ik ga alvast volgende week nog eens langs want dan is er weer wat nieuws en misschien zit er dan wel een poederroze of oudroze clutch tussen waar ik al lang naar op zoek ben!

TAS   Lombardenvest 20   2000 Antwerpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten