woensdag 27 april 2011

Vacaturebeurs vervolg


Het doet je wel iets moet ik bekennen, de naam van je bedrijf(je) zo in het groot te zien staan. En dit tussen bedrijven zoals Atlas Copco, Telenet, NMBS groep, KBC, DEXIA, Delhaize, Pfizer...

Mijn doel was vooral om praktische tips mee te geven met de sollicitanten, die ze dan ook onmiddellijk in de praktijk konden omzetten.
Ik was verbaasd over het aantal mannen dat we die dag hebben verdergeholpen!
De nieuwe man diende zich aan, een lijst met vragen in de hand.
Oprecht geinteresseerd in een 'to the point' antwoord.
Het was een drukke dag vol boeiende gesprekken en verhalen.



Ik nam een paar 'pupillen' mee die me fantastisch hielpen, we zijn de hele dag non-stop aan het werk geweest.
Thank you ladies!

Ik kreeg een van de mooiste complimenten in mijn 'carriere' van de managing director van een recruteringsbureau, die me vroeg : wat is het geheim van je succes?
OMG!

Ik wil ook graag Dries Mahieu van Vacature talentum en zijn team bedanken voor deze ongelooflijke dag!




1 opmerking:

  1. De reden van u succes ben JIJ ZELF !!
    Het was een zalige dag , die ik mij nog laaaang zal herinneren .. Hopelijk komen er nog zo'n dagen !

    Dikke kus voor de beste styliste !! x
    (ik ben ook net begonnen met een blog hihi )

    Princess !*

    BeantwoordenVerwijderen