donderdag 21 juli 2011

Last chance

for a summer sale!

Ik vond deze etalage prachtig!
De papieren jurkjes zijn gemaakt door een van de verkoopsters.
Deed me denken aan de paperart tentoonstelling in het Modemuseum.
Misschien een idee om samen met de dochters uit te proberen?
Gebruik oude kranten, magazines of restjes behangpapier.
De eerste foto op mijn blog kan eveneens inspirerend werken.
Daarna een foto nemen die dan weer als uitnodiging voor een (sweet 16 ?) feestje ...,
kan dienen.

Ben zo blij met deze laarsjes!
De kleur maakt dat ik deze met veel andere kleuren kan kombineren.
Ze zitten heerlijk en de hak vind ik helemaal top.
Ook het feit dat ze 'cropped' zijn, maakt ze apart.

Zoals je ziet zijn ze van Essentiel, ik betaalde deze 50 euro (nl kosten ze 210 euro).
Als dat geen supersale is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten