maandag 4 juli 2011

Sunny looks


Zon, zon, zon!
Voor de receptie op de school van mijn dochter, ter gelegenheid van het afstuderen aan de lagere school , koos ik voor deze kleurrijke outfit.
Het is de afgelopen jaren heel moeilijk geweest om een jurk te vinden die tot aan de knie komt.
Tunieken die in het midden van je dijbeen stoppen, breken je been als het ware in het midden door en verkorten niet enkel je beenlengte maar ook je totale lengte.
Iets wat geen enkele vrouw wil, toch?
Eindelijk gaan de tunieken verdwijnen uit het modebeeld, driewerf hoera hiervoor.


Jurk   Modaxx Wilrijk
Tasje   geleend van mijn dochter ( kreeg ze van een goede vriendin van mij)
Sjaal   ligt al zo lang in mijn kast dat ik niet meer weet waar ik deze heb gekocht,
ook zo met armband.
Ring uit Muranoglas   Zahia

Samen met Flora, mijn kapster (en die van vele andere gelukkige klanten!).
Zij opende een paar dagen terug haar nieuwe salon.
Een aanrader!

Jurk   Veritas
Rieten tas   Modaxx
Gehaakte sjaalcape   T2
Juwelen   Modaxx


Ring (halfedelsteen turkoois) komt uit Parijs.
Het was de kleur en het ruwe gedeelte die me aanspraken.



Voor al degenen die geinteresseerd zijn in een kapster die haar vak kent, weet welke haarkleur bij welk type te kiezen,
snit volgens vorm van gelaat, 1 adres.
En dit aan budgetvriendelijke prijzen.

Prijs van een brushing is 17 euro!



Bloem    Zeeman
Haarspeld   ZIZA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten