woensdag 27 juli 2011

Sing Sing Singer

Picture Modemuseum Antwerpen
Tentoonstelling 'Ontrafel'
Fotograaf Linde Blondeel

En dit om mijn volgend onderwerp aan te kaarten...
Een tijdje geleden postte ik een bericht rond stoffen.
Ik kocht deze stof en dacht er snel even een tas van te maken met bijpassend beginnerspatroon.

Niet dus, het bleef druk op het werk en van naailessen nemen kwam er niets in huis.

Dus bracht ik mijn stof en voering naar Heidi van Dryade en zij maakte mij deze prachtige en unieke tas!
Je kan bij haar naailessen nemen, kledingstukken op maat laten maken,
customizen, noem maar op.

Ik schreef me alvast in voor een driedelige workshop voor beginners.
Ik wil niet langer uitstellen tot pensioenleeftijd.

De basisworkshop voor beginners met naaimachine neemt drie avonden in beslag.
Telkens 2,5 uur.
Hierin leer je de basistechnieken door het maken van een makeuptasje, waaronder het innaaien van een rits.
Dit tegen de zeer lage prijs van 20 euro per avond.

Wil je liever een priveles, betaal je 35 euro per uur.

Een workshop in groep met een aantal vriendinnen is ook mogelijk.
Max 6p.

Deze prijzen maken deel uit van het starterspakket van Dryade.
Snel inschrijven is de boodschap!
Voor de voering koos ik de matrasovertrek van toen Linde nog een baby was.
Zo dient ie nog een nuttig doel.

Thanks Heidi voor het mooie werk!

Voor extra vragen : http://www.dryadestyling.be/

1 opmerking: