zaterdag 3 november 2012

Catch of the Month

Dit is voor mij echt de 'catch van de maand'.
Tijdens mijn laatste personal shopping viel bij het buitengaan van de H&M
mijn oog op dit prachtexemplaar.
Een lange, warme sjaal, handgebreid, waarvan de 'bovenkant'
helemaal 'geverfd' werd met zilver'verf'.

Ik brei, vooral in de winter, ('s avonds als ik niet aan het werk ben) wel graag.
Vooral sjaals en snoods, want daarbij moet je niet tellen
en kan je nog wel een film volgen.
Heerlijk ontspannend!

Ik ben fan van het zilvereffect.
Dat kan ik zelf niet, dus kocht ik 'm ook onmiddellijk (terug de winkel in).

Ook in gebroken wit, met special effect, verkrijgbaar.
Voor net geen 20 euro.

Deze maken al deel uit van de feestcollectie,
maar daar ga ik zeker niet op wachten
om 'm te dragen!


X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten