dinsdag 20 november 2012

Give Yourself a White Christmas

Een snapshot genomen bij het binnenkomen van Ikea.
De eerste kersttafel op weg naar Kerstmis.
Dit is voor mij al een hele goede, wit als overheersende kleur (dat staat voor rust),
lamsvelletjes op de stoelen (ik hoop dan dat ze deze beestjes ook hebben opgegeten,
ik 'consumeer' enkel de buitenkant!),
veel kaarsen en gevulde glazen,
maar vooral samenzijn met mensen waar je van houdt...


Deze en onderstaande kerstballen zijn een greep uit het aanbod bij Maisons du Monde,
iets verder op de parking.
Ik kocht de rendieren, we willen nml. een 'beesten'boom;
rendieren, beren, vogeltjes,...

Cupcakes en ...macarons zijn uiteraard ook een thema.

Deze hangt nu al aan mijn 'boudoir'kastje...
waarom wachten tot Kerst om deze op te hangen?

Hollywood, Sunset boulevard...daar denk ik nu eens niet aan met Kerst.
Dat is voor als we dromen van zonnig weer,
nu willen we graag sneeuw, toch wel een beetje koude
en alles wat daarbij hoort.

Ik heb alvast genoten van deze Winter Wonderlandsfeer,
ik hoop voor jullie hetzelfde.

Happy Winter,guys!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten