zaterdag 17 november 2012

My daily skincare : Ikari Cosmetics, betaalbare luxecosmetica

Sinds 1 jaar ongeveer zweer ik bij Ikari cosmetics als huidverzorging.
Met een prachtige huid als resultaat, mijn huid is nog nooit zo mooi geweest,
tenzij toen ik jong was.
En neen, ik hoef alle bovenstaande produkten niet elke dag te gebruiken!

De 'founder' van deze skincare cosmetics is niemand minder dan Dr. Karavani,
een wereldberoemde dermatoloog/dermatochirurg.
Na een huidanalysetest krijg je een makkelijk te volgen verzorgingsschema mee.

Deze huidanalysetest kan je gratis ! ondergaan in een van de vele gerenommeerde
centra, na afspraak weliswaar.
Ikzelf ging naar de CARPEkliniek, gevestigd in de Sterstraat,
een zijstraat van de Belgielei.

Wat ik ook positief vond, is dat er helemaal geen aankoopverplichting of druk
was om deze fantastische produkten aan te schaffen.

Bovendien is deze luxecosmetica heel betaalbaar.
Dank je wel hiervoor Dr.Karavani!

Maar meer hierover hoor je beter van 'the man himself'
in volgend fimpje!


Voor nog meer info:

Gun jezelf en je huid deze luxe,
de huid van je gelaat draag je je hele leven mee.

Take care,


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten