zondag 13 januari 2013

Be Inspired by Fifty shades of blue

Ik ben zo blij met mijn salesaankoop dat ik zin heb in een dansje in onze lichtbesneeuwde
stadstuin !
Mijn marineblauwe kleedje van bij COS.
Ik had het al gespot voor de solden en heb me echt moeten inhouden
om het niet te kopen.
Mijn inspanning werd beloond,
50% korting op 100 euro is wel veel geld uitgespaard.
Het is een aansluitend topje met een cirkelrok,
vandaar de cirkeldans.


Ik koos gisteren dan ook om het met verschillende andere blauwtinten te
kombineren.
Dat geeft meer diepte aan het silhouet.
Heb lang getwijfeld tussen blauw, fluoroze, geel, oranje...
Je kan marineblauw echt met veel kleuren kombineren.

Jasje   Object
Kraagje is een DIY (gewoon een kraagje van een (man)shemd afknippen of zelf maken)
Kleed   COS (er waren er nog een paar dagen terug)
Kousen   H&M
Enkellaarsjes   Shoe Discount, ik kocht deze al voor de solden aan soldenprijs
maar je kan ze nu ook nog vinden


Deze ring kocht ik in een pop-up in Berchem, ik toonde deze reeds eerder op mijn blog.
Doet mijn dochter denken aan het heelal maar het zijn ondergrondse ijsbergen
ergens...ik weet het niet meer en jammergenoeg heeft de ontwerpster
niet gedacht aan het vermelden van haar naam op het  mooi ontworpen doosje.

Hartenringetje kreeg ik kado van mijn dochter Linde.


Net voor ik binnenstapte trok ik nog een foto van deze prachtige hemel,
in alweer een andere kleur blauw.


Handtasje   Berenice

Hope I've inspired you all,


X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten