donderdag 24 januari 2013

Wat doet je eindejaarsoutfit voor je interieur?


Het glitter'stofje' dat je hier op de zetel ziet liggen,
is een rokje uit de feestcollectie dat ik in de solden bij C&A kocht.
Niet met de bedoeling om het te dragen,
maar om er een kussensloop van te maken.
Ik hoef het enkel onder -en bovenaan dicht te naaien met de hand
en ik heb een uniek kussentje!


Net als in je eigen garderobe, is het mixen van verschillende materialen,
texturen en kleuren, vaak een succes.

Toen mijn dochter deze rok zag,
was ze instant verliefd.
Mama dus opnieuw naar C&A voor een tweede rokje
voor het interieurprojekt.
Als je zelf dergelijke 'feestrok' kocht,
kan je 'm gerust kombineren met een jeanshemd en een gebreide trui.
Of met wollen kousen.
Of  met een coole t-shirt en een gekleurde blazer.
Gewoon integreren in je dagelijkse garderobe die feestkledij.
Jammer van de centjes als die tot volgend jaar blijven hangen...
Volgend jaar wil je toch weer wat anders.

Wat ik ook nog wil doen met deze glitterstof,
tja ik zal terug naar de C&A moeten,
is er elleboogpads uitknippen
en op de mouwen van mijn wollen cardigan naaien.
En...
Aan deze prijs kan ik dat stofje niet kopen.

Be creative ladies & enjoy it,


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten