donderdag 23 mei 2013

LOTD; Cindy Crawford for C&A and Romy from L'Oreal


Wat draag je met de weersomstandigheden van de laatste tijd?
Ik koos vandaag voor een stoere rockchic look.
A little black dress (H&M last season), boots from Zara, also last season,
a studded bag from Zara from 2 seasons ago and
a bikersjacket from C&A designed (?) by Cindy Crawford,
now in store!

Mooi gecentreerd met details op de schouders die je schouders mooi accentueren,
een instant zandlopersilhouet.

Vind ik gewoon een leuke foto...
Bij een bikersjacket horen trouwens wapperende haren in de wind!

Total look.

Het jasje heeft een mooie lederlook, het materiaal (100% polyuteraan) is ook dikker dan
normaal.

Afgewerkt met stoere ritsen.

Getekend; Cindy Crawford.
Zij tekende (?) reeds een collectie voor C&A in de winter.
Dit jasje maakt deel uit van haar zomercollectie.

Tja, over zomerweer kunnen we hier nog niet spreken maar het jasje is
alvast regenbestendig (mijn lederen jasjes blijven hangen in de kast met zo'n weer)
en licht om dragen,
ideaal voor deze dagen.

Hier met ons Molly, een echt schatje.
Accessoires; ketting van New Look van een tijdje terug, ring weet ik niet echt meer (H&M?)
die vond ik later en bleek er achteraf heel goed bij te passen.
Oorbellen kreeg ik kado,
ik hou van de kleur,
levendig en zoet.

Ik koos hierbij voor iets robuustere accessoires,
zo ook de Festina horloge die ik van mijn broer kado kreeg.
Links mijn signature HOPE armbandje van Sissy Boy.

Al dat roze vraagt ook om een roze 'Romy'  shine gloss van Caresse by L'Oreal.
Dit produkt is echt iets anders, het kombineert het frisse, bijna waterachtige gevoel van een gloss
met de langdurige en blijvende kleur van een lipstick.
Een uniek gevoel op je lippen,
je kan de gloss in verschillende lagen opbouwen,
op deze manier ga je de kleur intensifieren.

Een aanrader!


Lots of Romy kisses,
heel speciaal voor mijn jarige lievelingsneefje Bo!



XXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten