donderdag 2 mei 2013

Oranjekoorts


Na de kroning van de nieuwe koning en koningin van ons buurland,
kon ik niet anders dan een blogpost rond Oranje te maken.

Dus haalde ik al mijn oranje nagellakjes van het seizoen
boven en maakte er een foto van.

Ik vind de namen altijd fantastisch en die maken volgens mij voor een groot deel
uit waarom ze je dan ook koopt.

Voor de Essie's vlnr: Chubbie Cheeks, Fear & Desire en Tart Deco

Daarboven: 1 seconde van Bourjois Meli Melon
Deze nagellak moet je zeker proberen,
het duurt maar 1 seconde per nagel
en je hebt de finish die je in een nagelsalon krijgt.

Lievelingsoranje van het moment:Suzi's Hungary Again!

Helemaal bovenaan: So Laque Tangerine Fatal,
houdt 7 dagen lang en heeft een very shiny finish.

Daarnaast een piepklein nagellakje uit de 150 jaar collectie van Bourjois.
Het merk lanceert trouwens 15 kleuren nagellak die je momenteel in de winkel vindt,
ter ere van hun 150 jarig bestaan,
Hip Hoera voor Bourjois!
Naam: Bourjois, avec J comme Joie!

Oranje is een warme,vrolijke kleur vol vitale energie die aanzet tot positief denken.
Het stimuleert tevens je creativiteit en goed humeur.
Het is een ideale kleur om je keuken mee op te fleuren
omdat het de spijsvertering zou verbeteren en het immuunsysteem versterkt.

Oranje is, na deze lange winter, de ideale nagellakkleur
om je in een zonnige mood te krijgen.
En zoals je hierboven al kon zien,
er is een oranje voor iedereen!


Colour your mood ladies!



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten