zaterdag 26 november 2011

De juiste maat

Zoals beloofd een blog rond mijn Chantelle fitting.
Als ik terugdenk aan de tijd dat ik zelf door de rekken met beha's struinde,
op zoek naar de juiste maat, mijn behamaat, in winkels waar de verkoopsters
hun eigen maat niet eens kenden...de kleine paskamers,
het onbekende, komen mijn haren weer overeind.
En eens thuisgekomen besefte dat ik weer eens de verkeerde maat
mee naar huis had gekregen.
En dus de volgende weken die beha voelde zitten, tot ik na verloop van tijd besloot
toch maar weer een nieuwe zoektocht te lanceren
naar opnieuw de juiste maat, de ideale beha, degene die zit als een tweede huid.

Tot ik hoorde dat je bij  Chantelle in de verschillende INNO's
een afspraak kan maken met de lingerieconsulente
(die is opgeleid door Chantelle zelf en geen INNO verkoopster is zoals bij andere
lingeriemerken! Het produkt dus door en door kent!)
voor een gratis fittingsessie.

Zij meet je op (heb je dat ooit al eens meegemaakt als je een beha
ging kopen?), kiest een aantal, zeg maar gerust een tiental! beha's uit die je
dan in de ruime paskamer rustig kan passen.
Geen stress want je hoeft niet zelf op zoek naar je maat,
wat betekent dat je als je de verkeerde maat meehebt, je je opnieuw moet aankleden
en opnieuw moet gaan zoeken.
Klinkt dit je allemaal bekend in de oren?

Evelyn liet me eerst de volledige kollektie zien
en vroeg me naar mijn voorkeuren terwijl ze ook de verschillende effekten
van de diverse modellen uitlegde.
Eens in de paskamer kon ik rustig de uitgekozen setjes passen,
in de juiste maat!

Let op het detail.

Bovendien zitten de Chantelle behas's zalig,
ik heb op mijn leeftijd al een zeker parcours afgelegd.
Het lichaam van een vrouw verandert nu eenmaal
van tienermeisje naar jonge vrouw,
moeder (en in deze fase van zwangerschap, borstvoeding en de uiteindelijke 'recuperatie').
Laat je dan helpen door een professional.

Ik stuur al mijn klanten eerst door naar een lingerieconsulente.
Jammergenoeg zie ik nog teveel vrouwen met de verkeerde maat van beha.
De basis van een mooi silhouet is
de juiste beha.
En daarna kan je naar mij komen ; ) .

Je krijgt een kaartje met je behamaat mee, let op,
dit is niet je definitieve maat,
maar de maat voor die specifieke beha,
als je deze in een andere kleur zou willen kopen.

Ik heb ook andere modelletjes gepast en deze maten schreef Evelyn ook op een kaartje
zodat ik deze in mijn portefeuille kan steken en op mijn wishlist kan zetten.
Eens stille hint kan nooit kwaad.

 Passionata en Chantelle lingerie worden gemaakt door hetzelfde
bedrijf. Je krijgt dus ook hier dezelfde kwaliteit, hetzelfde vakmanschap,
voor een lagere prijs.
Vooral voor jongere meisjes, de styling is hier iets speelser,
de detials even mooi.

Bar Rafaeli stond model voor de A/W 2011-2012 Passionata campagne.

Ook hier vind je de trendkleuren terug.
Bovenstaande kleur is echt prachtig.

Ik moet met het schaamrood op de wangen toegeven dat Evelyn me overtuigde
om eens een andere' kleur' dan nude, zwart of wit te passen.
Terwijl ik weet hoe belangrijk kleuren zijn,
vooral in de winter
wanneer we donkerdere kleuren dragen en er weinig zonlicht is.
We nemen niet enkel kleuren op via onze ogen,
ook onze huid neemt de energie van een kleur op.
En wat ligt er dichter op de huid dan je lingerie?

Ik koos dan ook voor een frambooskleurig setje.
Heel mooi en het zal me de nodige energie geven tijdens de komende wintermaanden.
En niet bang zijn dat je het  rood zal zien doorheen je kledij,
in bruidswinkels raden ze rood aan omdat dat onder wit niet te zien is.

Trouwens, eens je dit setje aanpast,
zou je willen dat het gezien wordt.

Wie kan er hier aan weerstaan?

Dus dames, gedaan met de strijd in paskamer.
Voortaan maak je gewoon een afspraak voor een Chantelle fitting!

De telefoonnummers van de lingerieconsulentes vind je in een ondersstaande link terug.
Schrijf dit bovenaan op je 'to do' lijst anders loop je het risisco deze
supertip te vergeten.

http://streetwearstories.blogspot.com/2010/11/bra-bag.html

Ik koos voor het Haute Couture setje in framboos.
It's magic!


P.S. Geen aandelen, ook niet hierin maar misschien toch een goed idee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten