maandag 16 januari 2012

Cristalclear

Helder is de vrucht van een creatieve samenwerking tussen Diane Keller en Brecht Baet.
Zij leerden elkaar kennen toen ze voor Ann Demeulemeester werkten.
Diane ontwerpt ook nog juwelen voor Haider Ackermann, een ontwerper van dezelfde
generatie als Tim Van Steenbergen.
Brecht ontwerpt en maakt meubelen op (uw) maat.

Studio Helder wil eveneens uitgroeien tot een platform waar jonge ontwerpers hun ding kunnen tonen.

Deze graanhanden zijn een ontwerp van Diane.
Over een origineel idee gesproken.
Voor vogels met gevoel voor stijl.

Geeft je zin om meteen in een spannend boek te duiken...

Heb je een paar gaten in je favoriete wollen trui?
Geen paniek, met deze wolviltkit zo gerepareerd.
En je hebt je eigen uniek ontwerp.


Dit staat alvast op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag deze week.
Het is een stuk uit de krant van 20.01.2011,
toevallig mijn verjaardag!
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn verjaardagskado reeds kreeg.
Heb je een bord uit het servies van je grootmoeder gebroken?
Dan vind je in deze kit een goudkleurige lijm die de brokken weer aan elkaar lijmt!

En zo vind je tal van andere eigenzinnige objekten bij Helder.
Zoals deze charcoal waar je overnacht je water mee reinigt.

Zeker een bezoekje waard als je in de buurt van de Vrijdagmarkt bent.

Helder
Vrijdagmarkt 13
2000 Antwerpen

Open van woensdag tot en met zaterdag van 10u30 tot 18u30

Geen opmerkingen:

Een reactie posten