maandag 30 januari 2012

LOTD; on a 'lazy' sunday afternoon

Blauw T-shirt   H&M
Rokje H&M vorige collectie denk ik
Opaque panty's 120 ! den
Enkellaarsjes   Just a Shoe
Rood riempje   Veritas
IKKS vest

Gisteren, op weg naar een businessmeeting rond een fantastisch nieuw projekt.
Deze rok is wel heel kort, dus de 120 denier panty's komen goed van pas.
Jammergenoeg is de tijd voorbij dat ik dit in de zomer kan dragen,
tenzij op het strand misschien nog?

Wit horloge River Island
On my nails   Rosebowl van ESSIE

Bij deze heldere kleur nagellak is een ring een overbodig accessoire.
De nagellak spreekt voor zichzelf.

Met special effect.
Ik hou van de lange cardigan, de juiste dosis kleur gemixt met net niet teveel print.
Ik zag 'm op een jongedame tijdens een scoutingtrip en wou 'm onmiddellijk ook.
Jammergenoeg was de dame in kwestie te snel weg en kon ik haar niet meer vragen waar ze 'm gekocht had.
Ik dacht dat ik 'm kwijt was (als ik het zo neerschrijf, lijkt het net alsof ik mijn trouwe hond ben verloren).
Luttele minuten daarna stapte ik bij Vero Moda binnen en daar hing ie bij de solden!
In mijn maat, het laatste stuk! De verliefdheid bleef (ik kocht 'm niet onmiddellijk en wachtte de volgende dagen af).

Veel grote prints en horizontale lijnen wat zowiezo kleiner en dus ook zwaarder
maakt. Maar gelukkig niet langer dan knielengte.
Met een kleine sleehak eronder behoud ik toch mijn normale lengte en gewicht!
Altijd meegenomen als je van nature geen topmodel bent.

Have a really good day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten