zaterdag 14 januari 2012

Little things that make me happy

Een poes (of twee) in dromenland.
Vredig slapend, zorgeloos.
Of spinnend op schoot.

Gezellig thuis, een beetje happiness air spray (etherische olien van vanille
uit Madagascar en sinaasappelen) brengt je onmiddellijk in de goede mood.

Nagels lakken in een vrolijk kleurtje!
Ik ontdekte recent de kleurtjes van ESSIE,
een FAN-TAS-TISCHE nagellak.
Met het brede borsteltje lak je je nagels met 1 borstelstreek.
Tegen dat je aan je laatste vingernagel bent,
kan je al meteen aan een tweede ronde beginnen.
Zo snel droogt deze lak, geen uren meer wachten tot ie droog is.
Bovendien beschikbaar in 100 kleuren!
En sinds kort te koop bij DI.
Een aanrader!

Een roos-paarse Filofax (thx Heidi voor de tip),
een van mijn favoriete kleuren.
Nieuwe afspraken noteren met op de achtergrond Amy Winehouse,
wat kan een mens zich nog meer wensen?

Mijn zelfgekweekte orchideeen zien bloeien, telkens weer opnieuw.
Symbool voor geluk.

Ik wens jullie veel gelukkige momenten toe.
Je ziet dat geluk niet duur te koop is...

Have a nice weekend,

Greet
X

1 opmerking: