vrijdag 27 januari 2012

Streetstyle Milaan; Wie draagt de broek?

Men Milan Fashion Week
Caroline Issa, fashion director Tank Magazine

Pic. Trendystyle

Door het dragen van de (oranje leren) broek, trok deze dame de aandacht van de aanwezige pers.
Neen, ik was jammergenoeg niet ter plaatse.
Maar de oranje broek vroeg wel om mijn aandacht omdat ik er net eentje kocht bij H&M,
SS 2012 collectie.
Oranje is een kleur die langzaamaan mijn garderobe is binnengeslopen.
Deze zit nu eenmaal niet in het zomerpallet, maar niet enkel hierom want ik volg mijn kleurenpallet
niet blindelings.
Het is vooral het vrolijke dat me aantrekt of mis ik de zomer te hard?
Anyway, op de foto's wordt het wachten want ik heb mijn memorycards zo goed weggestopt
dat ik deze momenteel niet meer terugvind.
In tegenstelling tot sommige kleren die wel in mijn kleurenpallet vallen, vond oranje onmiddellijk een plaats
in verschillende silhouetten.
Wat ik niet had verwacht.
Je kan oranje echt wel met veel kleuren combineren.
Zeker eens proberen, nu zou ik niet gaan voor een oranje sjaal moest ik jullie zijn.
Oranje is een kleur die naar voren 'springt',
dus als je niet van aandacht houdt,
kies dan een andere kleur.



Pic. Trendystyle
De coole oranje broek wordt hier net iets anders gecombineerd met een wit hemd (let op het kraagje!)
en een 'brave' trui met V-hals.



Pic. Trendystyle
Men vroeg zich af of Mevrouw Issa zich voor haar outfit gebaseerd had op de kleuren uit het
straatbeeld van Milaan.
De grijze mist die er hing en het feloranje van de tram.
Wie zal het ons zeggen?

Een idee voor een weekendtrip, met hoop op beter weer?
Have a nice weekend!

X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten