dinsdag 10 juli 2012

Desigual, less is more?

Ik kan niet geloven dat het een week geleden is dat ik nog geblogd heb!
Time flies when you're having fun,
I was having fun working.

De enige salesaankoop die ik gedaan heb tot hiertoe,
zijn bovenstaande Desigual schoenen.
De sleehak maakt dat ze zalig lopen en de kleuren
zorgen ervoor dat ik ze bijna met al mijn zomerkledij kan kombineren.
Altijd makkelijk als je op reis gaat en je maar 20 kg mag meenemen.
En de armbanden, 2e salesaankoop waar ik niet kon aan weerstaan.
Ook hier veel kleuren en mooie kombinaties mogelijk.
Andere opties uit het Desigualgamma.
Ik vond deze schoenen en armbanden bij AS Adventure.
De schoenen kan je ook bij Torfs vinden.

Niet doen : al deze items kombineren met Desigual kledij!
Wel met basic stukken en eventueel een stuk met dezelfde kleuren
en prints als de armband zelf.

Ben zelf geen fan van de kledij (uitgezonderd de regenjassen).
Teveel cirkels ... en teveel cirkels in een silhouet
maken je ronder (optisch) dan je bent.
En Desigual blijft uitbreiden.
Hier een bikini uit het gamma.

Over bikini's gesproken,
had er dringend nodig om binnen een maand Marrakech te trotseren.
Vond er een leuke bij KIWI's, kostte wel 100 euro.
Dat is teveel vind ik om 1 keer per jaar
een beetje in een zetel in de zon te liggen.
Bij H&M daarentegen, groot aanbod aan swimwear.
Bikini's aan 6 ! euro,
voor een slip en een topje!
Mijn vorige reeks haalde ik ook bij H&M,
die zijn nu na verschillende zomers dragen, versleten.
Een andere optie is er eentje te kopen van PHAX.
Check out : www.phax.be
Swimwear from Brazil!
X

4 opmerkingen:

  1. ben ook gaan winkelen vandaag. Mijn verslagje morgen op mijn blog ;) . Het zal een ietwat ander verslagje zijn vrees ik ;). Je schoenen vind ik erg mooi, ik kan alleen echt niet lopen op zo'n hakken want sla zelfs met platte schoenen mijn enkels regelmatig om.
    Vorig jaar heb ik ook een lading bikini's ingeslagen in H&M. Niet veel gedragen echter, en dit jaar zelfs nog geen enkele keer. Dus ik ben ook blij dat ik er niet te veel geld aan spendeerde. Ik vind ze trouwens mooi ook, de bikini's die ik vorig jaar kocht. Dat zal dit jaar dan wel niet anders zijn, dus : goeie tip van je !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Ben benieuwd naar jouw salesaankopen.
      Beter een bikini van H&M aangepast aan je silhouet dan een dure bikini die je lichaam niet flateert.
      Dat is mijn slogan...met de uitgespaarde centen kan je trouwens heel wat andere leuke dingen doen (of kopen).
      Ik ben even op je blog gaan kijken deze week (is nogal druk dus was kort) en vond dat adresje ah station fantastisch.Heb je adres vermeld en openingsuren? Hoewel volgens die ene opm. de uren er niet toe deden. Is dat ook jouw ervaring?
      Thx for sharing! Dat zeggen ze veel op buitenlandse blogs en dat vind ik fantastisch...hier krijg je dat minder en dat is jammer.Net als een komplimentje.

      Verwijderen
  2. Wat een toffe bikini's van PHAX! Helaas voel ik me al niet lekker in een badpak, laat staan in een bikini... Maar als ik een mooi figuurtje had, zou 'k het wel weten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zijn prachtig he!Er is een badpak en/of bikini voor ieder silhouet Diane, stel me de vraag opnieuw als ik bij je ben...dan laat ik het je zien.Mooie figuurtjes bestaan jammergenoeg enkel in Wonderland ; )

      Verwijderen