maandag 16 juli 2012

Spikes, Studs & Beads


Nieuwe collectie bij ZARA.

Ik vind spikes wel iets hebben, je vind ze overal terug in de
collecties voor AW 2012-2013.
De combinatie met het 'Chanel'jasje is de max!
Classy girl, tot je je jasje uitdoet...
Ik vraag me alleen af hoe je het shirtje moet wassen.
Niet in de wastrommel gooien, denk ik,
maar voorzichtig wassen met de hand.
En het zijn geen kleintjes...
For when you're in a spiky mood.
Ook hier weer kontrasteert de zachtgroene pasteltint
met de coole spikes.
Maar ook stoere kakikleurige kledingstukken krijgen studs
opgeplakt.

We're in the army now...

Voor wie nog 'survival'kledij in de kast heeft liggen,
koop wat 'beads' of 'strass' en strijk, plak
of vijs het erop!

Loafers uit de nieuwe kollektie bij River Island.
Je kan deze dragen onder een skinny jeans,
ook mooi onder een iets kortere broek,
eventueel wat opgerold.
Ook van bij River Island.
Bedoeld om te gebruiken als haarband.
Ik kocht deze voor de studs.
Wat ik ermee zal doen, weet ik nog niet juist,
maar zo heb ik eindelijk studs in mijn bezit.
Deze zijn nergens te vinden,
toch niet waar ik gezocht heb.
Waarschijnlijk wel online...
maar heb nog niet de tijd genomen om me erin te verdiepen.
Als iemand van jullie een tip voor me heeft, altijd welkom.
Normaal kostte deze haarband 18 euro!,
ik kocht 'm voor 4 euro.
Het is niet allemaal studs & spikes wat de nieuwe kollekties aanbieden.
Prada gebruikte heel wat beads,
hele grote zoals jullie kunnen zien.
Prachtig, toch?
Op handtassen, broeken, schoenen.
...en op jassen en kragen.
Als je naar de jas van middelste model kijkt,
zie je ook daar de 'embellishments'.
Hier zie je grote handtassen,
maar het zijn vooral kleinere handtassen die je deze winter
terugziet.
Een tip voor degene die nog naar de solden gaan en op zoek zijn
naar een handtas.
Ik vind zowel spikes als studs als grote beads leuk.
Zo kan je je oufit personaliseren
en afhankelijk van je mood en (werk)omgeving
je signature plaatsen.
Zo weten we weer wat te doen op een koude winteravond.
Voor het haardvuur wat kleren customizen!
Alhoewel, met het weer dat we de afgelopen weken hebben gehad
en de volgende week nog mogen verwachten,
hoeven we de gure winteravonden niet af te wachten.
Hang in there girls!
X

6 opmerkingen:

  1. tip : http://www.etsy.com/search/supplies?q=spike&view_type=gallery&ship_to=ZZ&min=0&max=0&ref=auto4&explicit_scope=1

    ik vind dat wel tof op sommige dingen, maar ik ben in een ' knuffelbui ' en da's wat lastig als je zo'n pinnen op je lijf hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh,dank je voor je link! En ja, knuffelen kan niet, ik,zei het al, for when you're in à Spiky mood!

      Verwijderen
  2. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn schoonzus bestelt ze bij www.large.nl Misschien daar eens piepen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag ook nog deze site, maar die heb je waarschijnlijk zelf al lang gevonden :) www.studskopen.nl Hebben precies ook veel soorten. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Diane.Ik ben gaan kijken op de site die je aanraadde en vond daar al onmiddellijk wat ik nodig had, fantastisch gewoon, thx!Ik ben zelf nog niet actief op zoek gegaan naar die sites omdat ik momenteel geen tijd heb gehad om veel te 'creeren'.Maar dat komt wel terug hoor!X

      Verwijderen