dinsdag 3 juli 2012

IT accessoires A/W 2012-2013

In de nieuwe catalogus van La Redoute vind je onderstaande 'sier'kraagjes terug.
Ik vond dat de not-do-it-yourselvers ook mooie kraagjes verdienen.
Ik koos het derde, een zwart kraagje met zilveren sequins.

Bij het kiezen of maken van een kraagje
hou je best rekening met je kleurtype.
Ik koos het zilveren exemplaar als zomertype,
zo kan ik makkelijk een little black dress dragen.
Of een zwart T-shirt.
Ik vind de cognackleurige versie ook prachtig,
maar die passen beter bij de warme types.
Voor de prijs van om en bij de 15 euro kan je heel wat silhouetten
oppimpen!
Voor deze prijs heb je zelfs geen mooie ketting,
tenzij je ze zelf maakt...

Toen ik belde om er eentje te bestellen,
de dag na ontvangst van de catalogus,
was de wachttijd al 2 weken!!!
Ook 3suisses laat deze kraagjes niet aan zich voorbijgaan.

Hierboven zie je hun versie,
zij kiezen voor een col claudine.
Zij bieden deze aan aan de helft van de prijs van 'La Redoute'.
Hierover heb ik geen gegevens,
deze versies heb ik zelf genoeg gemaakt.
Maar wat ik jullie wel kan zeggen, is dat je voor
nog geen 8 euro, zelf niet aan zo'n kraagje moet beginnen!
Wat er nog in de catalogus staat,
daar kan ik jullie nog niets over vertellen
vermits ik nog geen tijd had om ze door te nemen.
Maar dergelijke catalogussen zijn altijd wel goed om eens uit te kijken
naar nieuwe combinaties.
Zeer waarschijnlijk heb je al wel wat dingen in je kast hangen
die er op lijken, eventueel in een andere kleur.
Door de foto's te bekijken, krijg je nieuwe inspiratie.
Als je de catalogussen niet in de bus krijgt,
kan je ze kopen bij je dagbladhandelaar.
De som die je betaalt voor een nieuwe,
krijg je terug als je iets koopt.
Als het gekochte je niet bevalt,
kan je het terugsturen zonder portkosten.
Shoppen zonder soldenstress!
X

3 opmerkingen:

  1. Ik wil zeker eens proberen om zelf zo'n leuk kraagje te maken! Maar vermits ik (nog) niet zo superhandig ben met m'n naaimachine, kan het nog wel even duren vooraleer ik een geslaagd exemplaar om m'n hals heb! Misschien dat ik er ondertussen dan al eentje kan bestellen bij La Redoute of 3 Suisses, want ik vind het zo tof dat ik echt niet langer kan wachten!! Bedankt voor de tip, Greet! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Diane! Daar doen we dit allemaal voor...Je moet helemaal niet zo handig zijn met je naaimachine (ben ik ook niet),je kan best vertrekken van een bestaand kraagje van een hemdsblouse die je bv niet meer draagt, of van je man.Ik toon het je wel als ik bij je langs kom.Dank je voor je enthousiaste reaktie,X

      Verwijderen
  2. Zou de nieuwe La Redoute-catalogus al verkrijgbaar moeten zijn in de krantenwinkels, Greet? Hier in het Merksemse zeggen de winkeliers dat ze hem nog niet gezien hebben!?

    BeantwoordenVerwijderen