maandag 30 juli 2012

Lots of bangles or just one?

Deze blogpost heb ik gecompileerd opdat jullie inspiratie zouden opdoen
voor 1 van de belangrijkste accessoires van afgelopen en komende seizoenen.
Bovenstaande creaties heb ik gefotografeerd tijdens de Walter Van Beirendonck
expositie in het Modemuseum.
WVB, again.
Van onder naar boven :
decenarios vorig seizoen Blokker

DIY met kruisje, gekregen van klant (oorspronkelijk oorbellen)
van dochter gekregen; maman je t'aime tres...fort
Veritas
gemaakt door dochter; je vlecht er een kettingkje doorheen
Tomorrowland!, zij maakten er echt hun werk van.
Met quotes die je blij maken; 'Today is a gift' & 'Tomorrow is a mystery'
en een prachtige kleurencombinatie.
Deze foto nam ik van een meisje in de stad.
Je kan de armbandjes kopen op Etsy onder Loveleekz.
Kruisjesarmband komt ook van bij Loveleekz.
One single bracelet.
Mooi bij een little black dress bijvoorbeeld.
Deze combinatie maakte ik tijdens een wardrobeplanning.
Accessoires komen ook aan bod, kunnen een outfit
net dat tikje extra geven.
Vooral als het iets is dat niet iedereen draagt.
Handtas is een soldenkoopje van bij Karen Millen.
Ik viel voor de studs en de kleur en het feit dat je je handen vrij hebt
tijdens het shoppen.
Van links naar rechts; het oranje armbandje is een kadootje van een
Indische vriendin. Het is een geluksbrenger die de priesters in India kado geven.
Het wordt altijd aan de rechterhand gedragen, omdat zij alles
met hun rechterhand doen.
Daarnaast een 'studs'armbandje van H&M.
De 2 armbanden daarnaast bracht ik mee uit Marrakesh.
Degene met de ramkoppen geven mannen aan hun toekomstige vrouwen,
als verlovingskado.
Afhankelijk van de streek waar ze wonen, verandert de stijl.
De allerlaatste krijgen bruidjes...

Het oranje armbandje dat je nog niet kent, komt van Mango.
Sjaaltje met palmboompjes Mango
Ik hou van de juwelen van Pamela Love.
Dus ook van bovenstaande armbanden met bergkristallen studs!
En dit is weer eens helemaal iets anders.

Not my style, maar op ieder potje een dekseltje he!
Hopelijk zijn jullie opnieuw geinspireerd.
Morgen Part II met DIY, ook voor not DIYers...
X

3 opmerkingen:

  1. Zeer leuk om mijn foto hierop te zien! Echt awesome blog!! xoxo Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Btw dit is mijn blog, http://featherssecret.blogspot.be/ neem er eens een kijkje op.

    BeantwoordenVerwijderen