woensdag 12 juni 2013

I Love Candies


Welke vrouw houdt er nu niet van snoep?
En dan vooral degene waar je niet van bijkomt.
Een goede naam voor een 'nieuw'? schoenenmerk.

Dit paar 'I Love Candies' sneakers vond ik bij Torfs.



Ik viel meteen voor de 'schilderij' met detail van Rubensiaanse vrouw en engelen.
Maar ik vond niets terug van het verhaal errond.
Wat raar is want als je zo'n apart paar schoenen op de markt brengt,
verwacht je toch het verhaal van het 'ontstaan' ervan.


Wie valt er nu niet voor zo'n lieflijk tafereeltje?


Als de engeltjes je nog niet overtuigd hebben,
pas dan de sneakers maar 'ns aan.
Je loopt als het ware op wolkjes,
zo zacht.


Dit is de andere variant.

Deze sneakers springen er momenteel wel uit,
tussen alle zomersandaaltjes, kleurrijke pumps,...

Ik denk dat ze deel uitmaken van de komende AW collectie.
In een land als Belgie kan je er het hele jaar door plezier van hebben.

Met de voeten op de grond staan en toch
op wolkjes lopen?
Het kan!



X


2 opmerkingen:

  1. Even een vraagje: mogen je fans je toevoegen op Facebook als vriend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag, ik plaats mijn blogposts ook op FB.
      Tot de volgende!

      Verwijderen