dinsdag 18 juni 2013

Produkt in de kijker: Volume Glamour MAX Holidays


    Voor deze zomervakantie bracht Bourjois bovenstaande Volume Glamour MAX 
    Holidays uit. Klein van formaat (makkelijk weg te stoppen in je bagage) maar met 
    een inhoud van 6 ml, wat veel is.
    Men beloofd ons 10 maal meer volume gedurende 24 uur.

    Benieuwd om deze uit te testen dus!


   Ik was heel verbaasd over wat zo'n kleine mascara in z'n mars had.
   Deze Volume Glamour MAX Holidays kan gerust naast mijn number one
   mascara (Le Volume van Chanel) staan.
   Het grootste verschil tussen beide is dat de kans dat je met Volume Glamour morst,
   zo goed als nihil is.
   En net als de Volume van Chanel, krult Volume Glamour mijn wimpers alsof ik mijn wimperkruller
   heb gebruikt.
   
   Onvoorstelbaar voor zo'n "kleine" mascara, ik heb een nieuwe number ONE!

   Je vindt 'm ook in 3 andere trendy kleuren; Electric Blue, Green Lagoon en Purple Mania.

   Voor de prijs moet je 'm zeker niet laten liggen: net geen 8! euro.



   Droom alvast van glamoureuze, volumineuze en gekrulde wimpers on the beach,




                                                                         X
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten