maandag 10 juni 2013

Voor U uitgetest: Auto-Bronzant Louis Widmer


Toen ik de zelfbruiner van Louis Widmer in de apotheek spotte,
maakte deze me absoluut nieuwsgierig.

Als ik de modemagazines en bijhorende fotomodellen mag geloven,
is de zelfbruiner van Chanel het neusje van de zalm.
Ondertussen heb ik deze gekocht en niet goedgekeurd.
Ik kreeg er meer sproeten van dan dat ik er bruin van werd.
Dat, en aan Chanelprijs,
maakt er geen aanrader van.

De prijs van deze Louis Widmer selftan is 16 euro.
Ik ben hier laaiend enthousiast over,
ik krijg al na 2 keer aanbrengen,
de perfecte bruintint.
Je kan 'm zowel voor het gelaat als voor het lichaam gebruiken.
Ik sprak jullie vorige keer al over de Dove selftan,
deze werkt zelfs nog iets sneller.

Als je 'm nu koopt,krijg je er gratis de tube
gezichtspeeling bij.
Welke ook erg fijn aanvoelt.
Twee produkten die erg op elkaar afgestemd zijn.
Gebruik eerst de peeling en achteraf de selftan.
De selftan is zuinig in gebruik,
je hebt er echt niet veel van nodig.


So girls,
let's get some tan!




X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten