dinsdag 27 augustus 2013

High-end versus High street; Love from Lanvin



Bovenstaande statement kettingen werden dit seizoen ontworpen door Lanvin, een van mijn 
favoriete designers (niet dat ik er pieces van in mijn garderobe heb, maar ik vind zijn ontwerpen
gewoon prachtig en bovendien inspirerend).

Het duurt niet lang voor je een kopie van deze XXL kettingen vind in de High street.
Daarmee wordt bedoeld, bij H&M, Mango, Zara,...
Zo kan iedereen een beetje een Lanvin ketting creeëren.


De 'Great' ketting kocht ik bij H&M, daarbij 'krijg' je ook het gouden kettingkje met bliksemschicht.
Ik 'gooide' er wat kettingen bij die ik meehad op vakantie (niet veel keuze dus).



Deze tweede Lanvin geinspireerde compositie is meer my cup of tea.
Het 'Love'gedeelte vond ik bij Bershka (of Mango,maar ik denk Berschka), de vollere parelketting
is van Zara van de zomercollectie en de lange parel heeft (bijna) iedereen wel ergens hangen.

Gooi er nog een broche van een insect'je' bovenop of speld deze op je schouders en je 
bent 'ready to rock'!




                                  
                                                       Wordt vervolgd,




                                                                 X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten