vrijdag 9 augustus 2013

LOTD; It's raining again!


Het is niet altijd roze wolken -en zonneschijnweer, jammergenoeg.
Gelukkig hangt de AW 2013/14 al in de rekken om ons ter hulp te zijn.

Geloof het of niet, ik had nog geen regenjas in mijn kleerkast hangen.
Meestal werk ik binnen en kan ik met de auto voor de deur parkeren.


Vanaf nu kan ik ook wandelen in de regen zonder nat te worden, als dat moet.

De regenjas kocht ik bij C&A, ik kreeg er al veel komplimentjes over.

Ik heb mijn handen altijd graag vrij tijdens het (personal) shoppen.
Geen handtas en paraplu in de hand.
Ik kies resoluut voor een hoed of...pet.
Dit seizoen had je keuze te over aan (strand)hoedjes, maar ook petten waren en zijn,
nog steeds 'it'.
Bad hairday? No panic!

Bovenstaande pet kocht ik bij H&M, mooie kwaliteit aan een vriendelijke prijs.
Daar mag wat regen op vallen.
Ook hier weer rekening houden met je gelaatsvorm voor een geslaagde look.

H&M heeft trouwens een prachtige collectie voor de winter in petto.
In Parijs hing ze al in de rekken.
To die for, wel veel zwart.


Voor een iets 'stoerdere' look, hou ik het op een halve strik in de taille.
Gewoon een strik beginnen maken maar de tweede lus er niet doorhalen.
Voordeel is dat ie ook sneller los is als je van de ene winkel naar de andere gaat.

On my nails: een limited edition van Catrice, spectaculART CO2 Holi Hai




                                                     Set fire to the rain girls!




                                                                     X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten