woensdag 7 augustus 2013

Living on a budget: Chloé Sunglasses


Deze zonnebril van Chloé kan je je deze zomer aanschaffen.
Als je budget het je toelaat of als je er je geld wil aan geven uiteraard.

Ik deed dit idee op via een of ander blog (leuke DIY's,daar neem ik altijd een foto van).
Hopelijk inspireert dit jullie ook.


Wat heb je nodig? Nagelstickers en je te pimpen zonnebril (ik koos ervoor om mijn Guess zonnebril
te pimpen, ik doe 'm bijna nooit meer aan).


En voor deze zilveren nagelstickers.
Je knipt ze gewoon in de helft en ...


plakt 'm met de ronde helft op je montuur (bovenaan).


Et voila, het heeft wel wat vind ik.
En als je het beu bent, haal je de stickers er gewoon af.

Ik hoop dat we morgen onze zonnebril weer kunnen opzetten!




                                                   Slaap zacht dames,



                                                                  X




1 opmerking: