zondag 4 augustus 2013

Trend; XXL earrings


XXL oorbellen zijn in.
Je kan ze niet groot genoeg vinden of maken.

Deze D&G oorbellen met raffia en pompons zijn heerlijk zonnig.
Ik heb alles liggen om mijn versie te maken, heb enkel nog een rustig moment nodig.


Deze prachtige jonge dame is niet aleen mooi maar ook zo lief en attent.
Bovendien deinst ze niet terug voor de meer gedurfde modetrends.
Ze droeg XXL oorbellen lang voor het 'in' was.
Dat ze bovendien ook groot is, helpt al 'n beetje mee.
Als je klein en fijn bent,laat je best deze trend aan jou voorbijgaan!


Beide paar oorbellen komen van bij Reminescense.
Je vindt dit charmante winkeltje in de Schuttershofstraat in Antwerpen.
Maar je kan ze ook online kopen.
Zalig toch als je dit durft dragen.


Dit is mijn versie van XXL voor deze zomer.
Mooi bij een lange zomerjurk of bij een bikini op het strand.

Ik maakte deze zelf.
De schelpjes vond ik op een of ander strand een hele tijd terug.

De gouden ring en het haakje vind je bij Veritas, uiteraard!
Gewoon het schelpje erop plakken en klaar.

Bij Veritas vind je ook een versie van de D&G oorbellen, inclusief handleiding
en toebehoren.




                 
                                                       Go XXL girls!





                                                               X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten