maandag 7 oktober 2013

Be inspired by my LOTD; Burgundy & Blue


Ruiten troef dit seizoen, je vindt ze overal.
Ik had deze nog in mijn kast hangen van vorig seizoen, beide stukken komen van bij Zara.


De ketting/ceintuur heb ik al zolang dat ik niet meer weet waar ik deze haalde.
Ruiten brengen zowiezo volume in je silhouet, een lengtelijn en een hak zorgen dan weer 
voor extra lengte.


Hakken in een kleur die je dit seizoen ook veel in de rekken ziet liggen, dateren al van een 
aantal jaren terug.
Het kleine zwarte strikje naaide ik er zelf op.

Zo zie je maar dat alles terugkomt!



Dit is een look uit de collectie SS2014 van 'de zusjes' Rodarte, zo zie je dat je je ruiten
eigenlijk een jaar lang kan dragen en je ondertussen 'on trend' blijft!

Ik was al een tijdje op zoek naar nog een leuk ruitenhemd, ietsje casualer dan hetgene ik
op de foto's hierboven draag.
Ik heb het vandaag gevonden tijdens een scoutingtrip voor een klant van me!
Driewerf hoera, want niet enkel is het de perfecte match, kleur en snit...ik kocht het ook nog  
eens aan de helft van de prijs.


Op het model hier uit de onlineshop vind ik het maar niets, in het echt hebben ze ook nog een
iets donkerder versie en die is het.
Bij C&A voor slechts 14,50 euro, denk aan de mid season sale dames!

Het is gemaakt uit een lichte jeansstof, schouders worden optisch verbreed door het ruitenmotief.
Almost tailormade.





                                                           Stay on track,




                                                                    X







Geen opmerkingen:

Een reactie posten