zaterdag 26 oktober 2013

Enkele 'kleine dingen' die mijn week goed maakten...


Mijn boedha ketting van Little Buddha, een 'net' ontdekt winketje (www.little-buddha.be)
met prachtige collecties halfedelstenen, amuletten,...


Living the Indian Summer in Antwerp.


Eindelijk de tijd genomen om de geschikte 'pot' te zoeken voor mijn orchideeen.
Een orchidee heeft een glazen 'pot' nodig om optimaal te kunnen bloeien.
Ik heb geen groene vingers (meer) maar orchideeen verzorgen doe ik graag.
Als je dat met liefde doet, word je sowieso beloond met prachtige bloemen.


Tijd voor een snelle DIY!


Genoten van de zenmomenten tussendoor met Nero, de baby in huis en met de rest van het 
gezin uiteraard.


Een 'hartje' vinden tijdens een wandeling langs de Scheldekaaien.Dat doet me denken aan de vakanties, hartjesstenen uitzoeken langs het strand voor mijn collectie.
Heel ontspannend!

Veel genoten van de sessies met mijn klanten, shopping (is my sport), nieuwe adresjes ontdekt
en nieuwe kontakten gelegd...





            
                                                             Carpe diem!





                                                                     X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten