donderdag 3 oktober 2013

Produkt in de kijker: Barry M. Gelly Hi Shine Nailpaint


Red is hot, niet enkel op de catwalks en in de ready-to-wear collecties maar ook als nagellak.

Ik herinner me dat ik als kind gefascineerd was door de rode nagellak van mijn moeder.
Als zij deze droeg, vond ik haar 'three times a lady'.
Ook al ben ik gepassioneerd met kleuren bezig, ik heb nog nooit een echt rood gekocht.
Dat hoort bij een bepaalde leeftijd vond ik...

Is het nu omdat rood nogal makkelijk agressief overkomt?
Nogal dominant is?
Eigenschappen die ik zover mogelijk van mij verwijderd wil houden?

Tot ik bij Noe (naast YOUR, conceptstore in Antwerpen op het Zuid) binnenkwam en daar de 
collectie van Barry M. zag staan.
Tot dan een onbekend merk voor mij.
Het totale spectrum aan kleuren kwam me tegemoet.

Men vertelde me dat het de number one nagellak is in de UK,acetonvrij dus goed voor het
milieu, voor je nagels en voor je longen!

Ik waagde me aan 'Pomegranate 325' uit de Gelly Hi Shine collectie...


my kind of red!
Plotseling voel ik me ook 'three times a lady'...

De Barry M. nagellak doet zijn reputatie alle eer aan.
Het is een nagellak met een fijne textuur en een smal borsteltje, waarvan je onmiddellijk zou
verwachten dat het een miskoop is.
Maar integendeel, ondanks de fijne structuur krijg je een perfecte dekking en het fijne borsteltje
geeft je een goede controle.
Hierboven op de foto zie je het resultaat na 1 laagje.
En meer heb ik ook niet nodig.
Het resultaat is een frisse, heldere, rode kleur die heel mooi glanst en snel droog is.
Ik heb nog nooit zo snel mijn nagels gelakt (in een toch wel opvallende kleur), dit is een record.

Volgens de reviews op het net schilfert ie ook niet en blijft ie lang zitten.
Net wat we van een nagellak wensen, toch?

Ik kocht 'm bij Noe (wat een schoenenmerk en dus hoofdzakelijk een schoenenwinkel is,
hier moet je ook zijn voor de ideale pump) voor 8 euro.
Wat al niet veel is voor een nagellak en al helemaal niet voor deze kwaliteit.
`
Op amazon.com kan je 'm ook kopen (o.a.) voor een paar euro minder, maar als je de 
kleur in het echt wil zien, kan je terecht bij Noe.





                                                      Put on your red ..., ladies




                                                                         X




                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten