donderdag 31 oktober 2013

Be Inspired by my LOTD: Indian Summer


Een van de laatste 'mooi weer' herfstdagen, Indian Summer, prachtig toch?
Nog even wat 'zomerkledij' bovenhalen, alhoewel ik voorstander ben van de meeste
stukken het hele jaar door te dragen.


Roos/paarse tinten, daar draait alles om in in deze outfit.
Opgebouwd vanuit de kleurrijke broek.
Een kleurrijk stuk (broek,rok,sjaal) in een look werkt altijd inspirerend en makkelijk.


De broek komt van bij H&M, dateert van een paar seizoenen terug.


                          Blazer   Ted Baker ( ik hou van dit label)

Wie de collectie van Ted Baker voor deze winter wil zien, kan een kijkje nemen op de website
van Coloresque.
Inne Jordens is een styliste die ook homeparty's doet (maar je kan ook via de site kopen) en die je 
vriendelijk maar ook met verstand van zaken verderhelpt.


In laagjes werken heeft veel voordelen...


Bloemen op de broek, bloemen op het topje...
De ketting heb ik zo lang en matcht door de verschillende met heel veel outfits.


Deze foto heeft niets te maken met mijn LOTD maar alles met de blogpost voor morgen!





                                                 Geniet van dit lange weekend,





                                                                       X


2 opmerkingen:

  1. was't druk in het zuiiderterras ;) ? ( da's maar om te laten weten dat ik herken waar je bent geweest ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja was druk,goed weer dus druk!
    Heb je mijn antwoord op je laatste reaktie nog niet gelezen?

    BeantwoordenVerwijderen